Twikey is genomineerd
voor de Deloitte's 2021 Technology Fast 50

Deloitte Fast 50 Twikey

Gent 6-10-2021 – Twikey is genomineerd voor Deloitte's 2021 Technology Fast 50, een wedstrijd voor technologiebedrijven met hoofdzetel in en opgericht in België. De Fast 50 award wordt toegekend aan het snelst groeiende technologiebedrijf van het land, en dit op basis van het percentage van de omzetgroei tijdens de afgelopen vier jaar. De winnende bedrijven worden bekendgemaakt tijdens de prijsuitreiking op 25 november 2021.

Twikey is de marktleider in slimme en innovatieve oplossingen die het betalingsproces rendabeler, minder omslachtig en eenvoudiger maken voor bedrijven met terugkerende klanten.

Door betaalmethodes zo efficiënt mogelijk te gebruiken vermindert Twikey de administratieve last voor deze bedrijven aanzienlijk. Het biedt ultramoderne methoden om online aan de slag te gaan met SEPA-incasso's of terugkerende creditcards and betalingsverzoeken, in combinatie met een geautomatiseerde opvolging van de betaling, interfacing met alle bekende banken, betalingsproviders en CRM-, ERP-software.

"We zijn erg fier dat we genomineerd zijn voor de Deloitte's Technology Fast 50. Deze nominatie is een bekroning van onze aanhoudende groei en onze plannen om in heel Europa uit te breiden. Wij beschouwen deze nominatie als een bevestiging dat we op de goede weg zijn."

Dominique Adriansens CEO & Oprichter van Twikey

Over de Deloitte’s 2021 Technology Fast 50

De Technology Fast 50 wedstrijd is een jaarlijkse selectie van de 50 snelst groeiende en innovatieve technologiebedrijven met hoofdzetel in en opgericht in België. Zowel publieke als private ondernemingen die een technologisch product of dienst ontwikkelen en de voorbije vier jaar hun activiteiten aanzienlijk hebben zien groeien, kunnen aan de wedstrijd deelnemen om kans te maken op een nominatie als één van de 50 snelst groeiende technologiebedrijven in België.

Bedrijven die minder dan vier jaar actief zijn in de technologiesector kunnen deelnemen aan de speciale wedstrijdcategorie "Rising Star". Deze bedrijven worden door een onafhankelijke jury beoordeeld op hun marktpotentieel en schaalbaarheid.

Door hun zichtbaarheid te vergroten en hen toegang te bieden tot Fast 50's unieke netwerk van succesvolle topmanagers, kan deelname aan de Technology Fast 50 wedstrijd bedrijven helpen om hun activiteiten verder te ontwikkelen.

Twikey begon in 2013 met het idee om een einde te maken aan de papierwinkel in het betalingsverkeer. 8 jaar later is Twikey actief in meer dan 9 landen met meer dan 900 klanten en zijn ze marktleider in SEPA-incasso's in België met een marktaandeel van 100%, en in Nederland met een marktaandeel van 80%. Twikey's klanten variëren van middelgrote bedrijven tot multinationals met uiteenlopende behoeften. Ze worden allemaal bediend met flexibele automatiseringssystemen die tijd en geld besparen en die iedereen die zijn processen wil optimaliseren weet te overtuigen.

Deloitte Fast 50 Twikey